Založ si blog

Izidorovo filozofovanie

Majú zuby múdrosti, niečo spoločné so šedou mozgovou kôrou a našimi politikmi?… Takto začal svoje filozofovanie v krčme pri pive a poldeci môj kamarát Izidor. A ďalej svoju otázku rozvíjal. Asi áno. Veď zuby múdrosti aj mozog by mal mať každý človek, teda aj politik. Hlboko sa zamyslel a po chvíľke pokračoval. Mne sa však zdá, že naši politici mozog v hlave majú dávno vylágrovaný. Však oni nám aj pivo zdraželi. A zuby múdrosti ak im aj nejaké narástli, im musel niekto vybiť, tak ako mi tie moje vyrazili kamoši v base. Vraj, aby som zbytočne nemudroval. Ďalej pokračoval. Alebo sa politikom cez ich sánky, tie ich múdre zuby do ich huby vôbec nedokázali prerezať? Spýtal sa sám seba a hneď si aj odpovedal: „To by som sa však najprv musel pozrieť do ich huby a spočítať im zuby.“ Vieš, keď politik nemá zuby múdrosti a ešte je aj bez mozgu, nemôže riadiť štát. Či? Svoj monológ zakončil takto: „Ja mám už síce ten svoj mozog vylágrovaný, aj zuby múdrosti dávno vybité, takže by som sa kľudne mohol dať na politiku. Ešte aj pivo s borovičkou by som dostal od sponzorov zadarmo. Čo povieš.“ Potom si Izidor odpil z piva, hodil do seba poldecák a zareval na krčmára: „Ulej lebo ti jednu ulejem“…

Dobrovoľný poplatok

27.12.2022

Pri surfovaní na internete som naďabil na článok s nadpisom: „Bežkári odštartovali sezónu na Skalke: „Dobrovoľné vstupné zdraželo na dvojnásobok.“ V podstate celá téma tohto krátkeho článku sa týka úpravy bežkárskych tratí na Skalke pri Kremnici a v jej širšom okolí a dobrovoľného poplatku, ktorý sa vyberá za používanie tratí. Koľko zaplatíte Denný [...]

Nebo – Peklo

25.12.2022

Dnes som podal, na pošte dva listy. Podal som ich expres, 1. triedou, doporučene, a do vlastných rúk. Istota je istota. Adresa prvého „NEBO.“ Adresa druhého „PEKLO.“ Požiadal som predstavených, týchto inštitúcii, aby mi zaslali „ANAMNÉZU“ môjho života. Doručenie listov budem sledovať, na internete, na stránkach Slovenskej Pošty. Svoju spätnú adresu som neuviedol. [...]

Pamäť – nepamäť

22.12.2022

Sedí v hojdacom kresle. Premýšľa v hojdavom pohybe. Hojdá, hojdá, svoju pamäť. Tam a späť, hore a dolu, vpred a vzad. Pamäť mu uteká, nevie ju dobehnúť. Zabúda v prítomnosti. Budúcnosť má na dobro vymazanú, mýli si ju s prítomnosťou aj s minulosťou. Minulosť mu je jasná. Nik ho neokabáti. Slnko v okne na neho žmurká. Je šťastný. Na tvári sa mu mihol zabudnutý [...]

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

starec07

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 30
Celková čítanosť: 44171x
Priemerná čítanosť článkov: 1472x

Autor blogu

Kategórie