Založ si blog

Archív: september, 2022

Ráno je múdrejšie večera

Je neskoro večer. Držím pero pevne v ruke a zízam v kuchyni do okna. Tuho premýšľam a v duchu si hovorím: „Konečne už napíš niečo aj pre svoju múzu.“ Impulz však neprichádza. „Bože, dúfam, že som nechytil nejakú agrafiu.“ Moje šedé mozgové závity, ktorým sa hovorí aj sídlo myslenia, sú úplne nadoraz zašraubované. Nevyvíjajú ani štipku dákej snahy, aby sa […]

Pokračovanie článku

Izidorovo svrbenie

Môj kamarát Izidor, starý mládenec na dôchodku, chlap sveta skúsený aj väzením ošľahaný sa mi raz pri pive zdôveril so svojím intímnym, háklivým problémom. Totiž, že ho často svrbí, ehm… zadok a nemôže sa poriadne posadiť. Z občasných návštev u neho doma som postrehol, že Izidor používa na toalete najlacnejší jednovrstvový toaletný papier […]

Pokračovanie článku

Predvolebné harašenie

V pravidelných intervaloch sa u nás na slovensku konajú rôzne voľby. Naša domová poštová schránka býva vtedy taká plná sľubov z letákov, že niekedy sa čudujem, ako to všetko dokáže zhltnúť. Hádanie sa kandidátov je „národným športom“. Pred voľbami sa urputne hádajú medzi sebou koaličníci s opozičníkmi a oni zase spolu kydajú na nezávislákov. Samozrejme, […]

Pokračovanie článku

Izidorovo filozofovanie

Majú zuby múdrosti, niečo spoločné so šedou mozgovou kôrou a našimi politikmi?… Takto začal svoje filozofovanie v krčme pri pive a poldeci môj kamarát Izidor. A ďalej svoju otázku rozvíjal. Asi áno. Veď zuby múdrosti aj mozog by mal mať každý človek, teda aj politik. Hlboko sa zamyslel a po chvíľke pokračoval. Mne sa však zdá, že naši politici mozog v hlave […]

Pokračovanie článku

Prechádzka

Dnes som venčil svojho psa po našej obvyklej trase. Kráčali sme veľmi opatrne, takým slimačím tempom. Rony toho má v živote už niečo za sebou, tak ako ja. Nie je veľký, ani malý. Je taký akurát. Farbu má zvláštnu hrdzavobieložltú. Nepoznám ani jeho otca či matku. Je najdúchom. Podľa psieho veku mu chýbajú do stovky dva roky. Niekedy mám dojem, že chodí už len zo […]

Pokračovanie článku

Moja babka vravievala.

Moja babka vravievala: „Politika je panské huncútstvo.“ A veru mala pravdu. Že, prečo? Pretože, väčšina tých ktorý sa hrnú do politiky sú zazobanci a nemajú problém sa tam dostať akýmkoľvek spôsobom. Peniaze majú veľkú a čarovnú moc, a tie sa v politike najviac cenia. A tak si zazobanci pred blížiacimi sa voľbami založia svoju vlastnú politickú stranu s […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

ONLINE: Zelenskyj na výročie výbuchu v Černobyle: hrozba jadrovej katastrofy pretrváva, pokiaľ ruskí teroristi budú držať ZAES v zajatí

ONLINE: Zelenskyj na výročie výbuchu v Černobyle: hrozba jadrovej katastrofy pretrváva, pokiaľ ruskí teroristi budú držať ZAES v zajatí

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

starec07

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 30
Celková čítanosť: 44295x
Priemerná čítanosť článkov: 1477x

Autor blogu

Kategórie